Halloween

Nu har jag provat mina kläder inför helgens Halloweenmaskerad.. Mm.. Spänki vare.

Det blev en svart halterneck-klänning, svart/röd peruk, svarta horn. Sen ska ju givetvis lösögonfransarna på, nagellacket, smyckena.. det blir hur skojit som helst. Bilder kommer =)

Imorgon måste jag och Patrik på stan å kika på vitt puder som han måste ha, ska ju va vampire =)

Jag är så himla trött, önskar att man fick gå å sova klockan 18 varje dag och sova hela nassen.. men det går ju inte..

Imorn äre fredag! Sista dagen denna vecka med uppstigning halv 6! Wihoo!

Just ja.. Systemet imorrn också, icke att förglömma!

Nå nå, nu hoppa i bädden, klockan är ju hiskeligt sent.

Gonatt o Ha de bra!

/E

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul att ni gamlingar också har börjat skriva blogg. :-) Hoppas kalaset blir succé.

2007-11-02 @ 15:16:08
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0