Julbord

Happ!

Idag har det hänt att jag har jobbat precis som vanligt. Det har hänt att jag kom hem efter jobbet och kollade när Putte spelade ett nytt spel till Xboxet.
Det hände att jag tog en välbehövlig femma på soffan =) Sköönt. Sen hände det att vi åt middag och nu spelar han och jag sitter här.

På lördag ska vi på julbord med KGS.. gah.. jag gillar ju inte julmat, så jag får sitta å kika på folk istället. Sara och Pekka e ju där, det underlättar ju aningen.
Jag längtar till Mammas julmat. Hon gör alltid specialare som e jättesmarriga. Då kan jag också äta mer än en laxmacka.

På söndag fyller min moster 31, då får man hälsa på lite, blir trevligt =)

Så, det var allt jag visste för denna gång. Spänki va?

/E


Kommentarer
Postat av: Terran

Verkligen. Hoppas ni får en trevlig helg. Jag ska nöta böcker, usch vad jobbigt det är att vara skolflicka =D Vad ska ni mer göra då?
GUD vad jag längtar hem nu alltså..

2007-11-30 @ 13:19:05
URL: http://www.bratherese.blogg.se
Postat av: Moa

Kanonspännki!

2007-11-30 @ 14:10:10
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0