Måndag

Hej! =D

Jag sitter här å dräller i väntan på att mina föräldrar ska dyka upp.. De har visning på sitt hus, och har därför ingenstans att ta vägen.. så de kommer hit å äter å är.

På torsdag ska jag på utbildning! Typ i Adobe Professional.. =) Det blir nog kul.
Åker till Sthlm på torsdag och springer på stan med Jessica, och på fredag är utbildningen hela dagen lång. Sen hem på kvällen.
Det blir ett kanonavslut på veckan..(jämfört med att bara sitta på jobbet som vanligt).

Lite nervös blir man ändå.. Hoppas man hittar och att man inte stöter på nå trubbel i storstan=)

Ghhh.. va kallt de blev.. vänta, ska hämta tröja!

Så! Nu ringer jag pappa för att höra var dom håller hus..
De säger att de är på väg, OK.. de var ju bra. Hungrar ihjäl!

Till helgen har jag spelning.. Ghhh(igen),, lite ågren..
Jag och Max har repat en gång, känns stabilt. På onsdag repar vi igen, på hjampis med mickar å shit. Sedan ett sista rep på lördag. Som vanligt med Max =) "Jaa, men det går ju bra. Gör du fel så hakar jag på och om jag gör fel så hakar du på". Hehe..
Mm..

Så äre..

Vad har jag mer på hjärtat månne..

Patrik har fått sitt X-box idag.. han sitter som klistrad vid teven, får se om han klarar att slita sig när mor och far kommer. Knappast =)
Han får väl introducera dem i spelets gyllene värld.

Just ja, en grej till..

Vi funderar på att ta en resa någongång kring januari, det hade vart grymt skönt. Särskilt då när det börjar bli mörker ute och man blir lite halvdeprimerad. Mörker är trist tycker jag.. Usch..
Elina o Henke pratade om att de skulle åka, och det vore kul att haka på.
Jag ska nog börja småkolla med chefen om hon tror att det hade gått, så vet man ju redan nu.

Nåja, nu ger jag mig nog för denna gång.. Undra vad man ska lägga in för bild nurå.. Måste alltid va nåt =)


Får bli Puttes hund, Pirkko!
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0