Själen

Ja, det ääär det!

Min mamma fyller 50 på söndag, så hela helgen blir ett enda långt firande. Min bror och hans sambo och min älskade älskade älskade kärlek kommer hit imorn! =)

Just de ja. Ska spela nästa helg också, det blir nog bra.

Idag har vi köpt julpynt för 1300kr. Jävligt värt. Ska hämta en gran från movägen på lördag, det blir kul =) Har köpt massa fina grejor att hänga i granen.
Undra vad som hände. Jag gillar inte ens julgrejjor, tycker det känns onödigt å fixa med sånt, men idag kände jag sån inspiration!
Ska bara försöka få upp skiten också. HA.

Ja hörrni ni..

Juldagen är snart här också, och då tänker jag osökt på förra julen. Det blir kanske inge hotellrum detta år, eller? Fast det hade varit jävligt bekvämt.. =P

Tänk.. mitt hjärtegull kommer hem.. Jag förstår precis Terrans känslor när jag läser på hennes blogg om hur hon längtar efter sin grisunge =)

Den här veckan har också bara susat förbi, scary shit. Snart är vi (du och jag Therese) gamla.. Ibland slår det en sådär.. Livet går lite för snabbt ibland.

Nu ska jag knyta mig..


Det skriker i själen när hon ser på mig..


image16








Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan tänka mig att dina nya julkänslor kommer med att du faktiskt trivs med din nuvarande hemmiljö! Då blir det ju lite extra mysigt att pyssla och dona!

2007-11-23 @ 10:31:01
URL: http://moamittilivet.blogspot.com
Postat av: Terran

Ja du, rampe rocks! Vi tar nog inget hotellrum nä ;-) Men har de släppt förköpen t ferrum? Jag saknar dej och gud vad kul vi ska ha t jul. pussi

2007-11-23 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0