Söndagkväll

Happ!

Då var festen avklarad.. och det var kanske inte så fantaaastiskt som jag trodde och hoppades att det skulle vara. Men det gick an =) Det var iaf kul att se alla människor utklädda.

Här är min kärlek.. Tur att smink o linser åkte av sen..
image7

Här är Freddy..
image8

Sirkka:
image9

Mats:
image10

Patrik o Jag:
image11

Patrik o Grisen =)
image13

Patrik o Jag:
image4



Här har jag kommit hem och såå jävla skönt att få av sig peruken, den kliade så in i helvete!
Sminket kvar..

image5


Och här nedanför har sminket åkt ner i avloppet.. Haha! =) Kul att man ser halvt skelögd ut =P
image6

Jaa.. Vad mer kan man säga om festen. Ljud och ljus hade de lagt ner en förmögenhet på, och det märktes. Ljudet sprängde bort trumhinnorna och ljuset fick man epilepsianfall av, men det e väl kanske så de ska va! =)

Nu ska jag ångesta lite över att de e söndag, gonatt!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Terran

Vilken tur att du överlevde spy-natten! :) det verkar som ni hade roligt iaf. Och sjukt snygg var du också! Jag har feber idag och en massa andra jobbiga tankar i skallen.. Tröttsamt.. Jag saknar dej!

2007-11-05 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0