Kärlek ljuva kärleeeek!

iiih! Jag kollar på "Ensam mamma söker", och det är sista programmet där kvinnorna väljer vem de vill ha :D
Jag har ju alltså inte följt detta program, då det inte riktigt är min grej. Men det ee såå kul att se hur mysigsnuttiga de är i detta program!
Efter pausen får man se hur de har det idag och jag blir helt pirris i magen :) Jag älskar kärlek. Innerligt. Jag blir helt överlycklig när jag ser sånt här svammel både i real life och på teve. Spelar ingen roll att jag inte ser hur de har det egentligen när kameran slås av. Jag nöjer mig med fasaden de visar upp i rutan :)

Så! Nu ska jag sluta flina. Men det är svårt :D

Putte spelar poker hos Sirre neighbour. Jag måste gå förbi där imorgon. Det är ju ändå huset breve och jag har inte pallrat stjärten dit än. Aj aj. Har lovat att bju på bulla också, så ska ta tag i saken imorn.

Oj, nu börjar den igen. Jag måste kolla en stund.........

Sådärja. Nu var den slut och jag känner mig glad en stund. Iaf tills Idol börjar och jag tvingas titta på Robin som inte hör hemma i programmet. Skamligt att Anna åkte ut före Robin och Johan. Nå nå. Sånt är livet. Är hon tillräckligt bra så är det någon som haffar henne längs vägen.
Kevin till stjärnorna. Han e klar att vinna.

Nu börjar Idol! Hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Här brinner ljusen för fullt och vi har gjort jul, underbart! =) Hoppas du har det mysigt framför idol. Har missat det helt i år, eller många år.. Jag får kolla "jätteroliga" dokumentärer med Simon istället.. Hoppas ni får en bra helg!

2008-11-28 @ 20:44:08
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Lisso

Jaaaa, Kevin ska vinna, han är helt grym =)



Ja, peppisar är också riktigt roligt att baka.. Jag gjorde ischoklad för nån dag sen, det var ju så mkt lättare än jag trodde :) och gott!



2008-11-30 @ 14:11:28
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag tokföljde ensam mamma söker. Det ÄR min grej. :-) Hallå, Johan borde ha farit för länge sedan ju.

2008-12-01 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0