Familjen Hansson Hammar

Så. Nu känner jag mig emotionellt redo för ett nytt inlägg ;)

Jag och P har köpt nya telefoner! Verkligen på tiden. Åtminstone för mig som inte haft ny telefon sen typ 2002. Det var ett tag sen.
Nåja. De är grymma iaf, jag är väldigt nöjd :) Kameran har 8,1 megapixel.. höhö :)

Vi har plockat fram julen här hemma hos familjen Hansson Hammar också. Jätteskönt att ha det bortgjort så att man kan mysa på under helgen med första advent. Jag måste dock ut på stan och köpa en adventsstake. Sara har en jättefin som jag funderar på att också köpa från Hemtex.

Hur som helst så funderar jag på att baka peppisar denna jul. Det hade varit jätteroligt :D Så får det nog bli.
Granen våran står på Movägen och väntar in oss, men den får inte komma in riktigt än känner jag.. kanske helgen innan afton. Maybe.

En bit av vardagsrummet med mina fina rödinggrejer ;)



Min lillstjärtis kommer snart upp också! Kulit :)


Resan till Italy :) Påbörjades givetvis med en semesteröl/semestervin :D 





Sådärja!
Nu ska jag börja ladda mentalt för Grey's! Äntligen kommer den där hårdingen tillbaka och tar Christina med storm ;)

Gonatt så länge!


* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Du och jag


Kommentarer
Postat av: Moa

Wie, vad roligt att du skriver och lägger in fina julebilder. :-) Jag blir inspirerad. :-)

2008-11-27 @ 13:36:37
Postat av: Lisso

Äntligen kom ett inlägg.. Jag har väntat ;)

2008-11-27 @ 19:59:38
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: s

Måste ju bara säga att du har världens finaste svärmor.Jobba med henne för ett tag senoch hon pratade om hur mycket hon tycker om dig hela tiden. Hon nämndeju som aldrig några namn, men ser ju att du är tillsammans med patte nuså..



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0