Melker entrade våra liv

Lilla Melle. Han kom och tog oss med storm och sen försvann han.





Henke o Emelie var alltså hemma under helgen och hade med sig sin prins Melker :) Heeeerre jesus vilken goseskit han är :)

Fredag gästades vi av vän Therese som är hemma tillfälligt för uppdrag i Gällivare. Då var vi även hundvakt åt Melle :) Therese var förtjust :)

Just på denna bild liiite mer engagerad i sin telefon (Freddan är ju där juu:)


Mina favvokillar :) Förutom han i maggen förstås :)


Gammal farbror Melker :D


Åh herran lillskiiit :D


Melle Piraya :D


Lördag spenderades i Rovvas med mor och far. Mamsi pimplade ute på älven och jag, Patrik o Pappa slocknade på varsitt liggunderlag i solens sken :) Det e så det ska va. Sen bar det av hemåt för att få besök av Henke, Emelie å Tommy med lillMelle :) Vi käkade thaimat här och busade me prinsen förstås.

Söndag var det pizzakväll hos Cilla o Mange o grabbarna grus. Henke m. fam var så klart där också. Vi klämde pizza och surrade till natten och till slut var vi tvungna att ge oss för att orka upp klockan 05 idag.

Johannes, Melker o Henke :)


Henrik, Emelie, Melker, Johannes


Koncentrerade grabbar Putte o Jonathan busar med pommes :) Inget spel för mina nerver.. nej nej..


Svägerska tillika barnmorska och Melle :)


Coola killar :)


Men nu är det måndag och jag o magen är i vecka 35. Snart är det alltså dags.. :) Wiiee! Jag är stenladdad! :)
Min mage vecka 35




Vilken fin makaronipudding vi åt idag :)


Nu dööör min rygg! Måste vila! Ha det bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad spännande, nu e det inte lång tid kvar!! Måste komma och hälsa på när den lille har tittat ut..

2009-04-23 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0