Shopping

Ja, det vart lite av den varan idag igen.

For efter jobbet till Jysk med Ulrika och Sirpa för att kolla om de har någon bra campingstol som jag kan sitta i när vi ska ut med skoter under påsken :)
Känner mig inge laddad att ligga som en michelingubbe i snödrivan och inte komma upp :P Jag hittade en för 79,90! Lysande! :) Den duger till påsken.

Hittade även tabletter till köksbordet, löpare till vardagsrummet och värmeljushållare i turkost som ska placeras i vardagsrummet. Bara jag skulle orka klippa och sy gardinerna så blir det klockans rent.

Sen vidare med kusin/vän Sara till Hud & Fräsch där jag har presentkort på 1000:-. Det var ju givetvis tvunget att sprättas! :)
Jag och Sara delade lika på kortet och beställde till att börja med varsin tid för ögonbryns- och fransfärgning nu innan påsk. Passar perfekt för att slippa se tråkig ut utan make up :) Inte för att någon ser en, men ändå :P

Efter det knatade vi förbi en sväng på Buchts bara för att. Jag älskar lampor... men dyrt som fasiken.

Sara åkte hem och jag drog vidare till mor och far för att vattna blommor och ta in posten. Sen åkte jag till Sara igen tills Patriks kom direkt dit från jobbet.
Vi har just konstaterat att Desperate Housewives inte är idag pga hockey!! Jesus.. Det var ingen glad nyhet inte. Nåja, vi får överleva.

Imorgon blir dagen fullspäckad igen med mathandling tillsammans med fammo, hämtning av grejer hos mor och far, upplockning av vårt släp så att vi kan lasta skojtern klart inför avfärd till stugan på torsdag. Oj oj.. det känns som att det kommer bli hetsigt. Ungefär som idag då. Ryggen och bäckenet e helt säck efter allt spring.

Nu e jag på G att hoppa i bädden så att ryggen hinner vila ordentligt innan möten både under förmiddagen och eftermiddagen imorgon på jobbet.

Just ja.. mina linser har inte kommit än heller! Blir galen.. de MÅSTE hinna komma innan vi drar till stugan, annars blir det så jobbigt att åka skoter!

God natt! ;)
Inga bilder idag.. sorri..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0