Vila vila vila

Ja, det är det resten av dagen består av. Iaf tills Patrik slutar jobbet, och gud vet när det blir.. kanske 15, kanske 18.

Jag som tänkte att nu kommer jag orka göra så mycket hemma när jag slutar 2 timmar tidigare varje dag.. men jag glömmer att det finns en anledning till varför jag ju faktiskt slutar 2 timmar tidigare varje dag... just för att orken inte finns. Det gör ont i bäckenet och vilan behövs verkligen.

Nu är det endast denna vecka och nästa vecka kvar och sen är det långledigt med semester 1 månad som inledning på mammaledigheten. Känns skönt, men samtidigt lite scary. Jag blir ju så uttråkad hemma. Men men.. det varar ju inte länge så har jag sällskap här :) Min lilla hjärteskit kommer ju :D

Jag har tänkt mycket på honom/henne de senaste dagarna.. vet inte varför, men jag känner att jag börjar fokusera mer och mer på förlossningen. Ibland känner jag mig lite kallsvettig när jag inser att jag faktiskt ska gå igenom det.. men oftast känner jag mig grymt peppad!

Jag fantiserar om huruvida bejjan får skrattgropar som jag.. tjockt mjukt hår som Patrik..
Hur som helst så kommer det bli den vackraste människan som någonsin levat.
♥ Och det är våran kärlek som har åtstadkommit det ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0