Gaaalet..

..dålig uppdatering :D

Jag orkar inte dra nån resumé, utan börjar på denna dag.

Emma, Sara och Simon har varit här under eftermiddagen och druckit kaffe. Det var trevligt :) Emmas mage syns ju ordentligt nu :) Wiiee. Fy tusan vad jag längtar efter deras bebis :)

Imorgon tänkte jag gå förbi hos Cilla o grabbarna å hälsa på :) Hoppas bara jag inte blir kvar hela natten som vanligt :P

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna inklusive Mejas dop :) Guuud vad vi verkligen borde börja planera Valles dop, men det känns jobbigt..

Bilder!

Micke, Moa, Meja i lördags :)


Carro o Valle


Putte o Valter


:) Valle provar på min Pappas gamla kläder från 1958 :D


Valle badar inför dopet i lördags :)


Vallis en morgon :)


Vallis flörtar med mamma :D


Hihi, min pappas outfit :D


Bus :)


Valle o Valles faster :)


Nu ska vi gå och sova. Imorgon är en ny dag :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där Elin! Mer bilder vill jag ha, har ju inte möjligheten att se er alla live..=)

2009-08-18 @ 16:30:31
Postat av: emma

Kul med bilder! =) Å tack för kaffet senast.. =)hoppas ni har det bra!

2009-08-25 @ 20:05:08
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0