Morgonstund

Valle var klarvaken kl 07. Suck.. :) Inte underbart kul faktiskt.. Jag lyckades dock med hjälp av tuttisen få honom att vila lite till kl 08 iaf. Nu har vi stigit upp, men det är alldeles för tidigt för fru Hansson Hammar. Oj Oj..
Jag känner att jag bara väntar på att han ska bli lite trött som han brukar bli direkt efter att han vaknat och fått mat.. då tar nog jag också en liten stödvila :)

Den här dagen verkar också få kanonväder :) Jag ska hänga upp lite tvätt och sitta på balkongen med ett glas saft :) Eventuellt gå förbi nere hos Mats eller John.

Ha en bra dag!

Dagens Valle som inte genomgått morgonbestyren än, såsom tvätt och klädpåtagning. I soffan å gosar :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Lillisen verkar i alla fall mysa på i morgontimmen. Han är ju bara så söt.



Kram

2009-08-06 @ 09:20:07
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0