Picknick & Promenad

Det blev ingen stödvila för mig inte.. :) När Valle väl vilade så var jag inte trött längre, så jag har bara kollat lite teve och stirrat på datorn under morgonen.
När Valle var tvättad och redo för dagen så packade jag ihop skötväskan, tog med mig Vallis och gick ut på gården och solade/löste korsord på en filt. Det var ganska mysigt :) Förutom att det är humlor och skit överallt.. inte uppskattat! Usch.. Jag är livrädd för allt som heter insekter.

Prinsen e så fin i sin bomullskepa som hans mommo köpt :)


Till slut var jag tvungen att packa ihop och lämna gräsmattan :)

La Valle i vagnen och gick ut och strosade på lompis istället. Kollade in lite hus.
Mycket knott är det ute. Är det någon som märkt det förutom jag? Sinnes. Man tycker att när man är bland bebyggelse och mitt på dagen i sol så ska det inte vara nå insekter, men dom var som galna efter oss! Efter en stund vände jag och gick tillbaka.

Väl hemma fick Valle va nakenfis i babygymmet och lufta snorrisen. Sen kom pappan hem :)

Imorgon är planen att åka upp till Jennie på förmiddagen och pimpla kaffe och sen åka hem och spendera eftermiddagen med min älskling som slutar vid 13 på fredagar. Det e fint :)
Då blir det solning på HÖG nivå när Patrik kan vakta Valle :)

Kvällen blir bara mys och på lördag sticker Patrik på fiskeresa i 3 dagar. Jag själv drar till Rovvas å äter kräftor och badar bastu med mamma och pappa.
Mamma sa att hon hade nån balja som Valle får bada i :) Det blir mysigt. Jag har inte badat bastu på ca 3 månader.
Jag och fisen övernattar i stugan och åker hem på söndag och spenderar en natt ensamma innan Patrik kommer hem på måndag.

Och på måndag har jag frissatid! Jiippii! :) Och det är verkligen hög tid för det som ni ser på bilden nedan.. Huu!

Så ser planen ut ifall nån va intresserad! :D Hehe.

Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha :)


Stackars Vallis har fått en flintrand i bakhuvudet där håret skavts bort :) Fast jag tycker han e rätt fin ändå ;P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja flintis blev Ebbis också, tillslut runt om! Men nu har hon hår igen, så det kommer tillbaka ;)

2009-08-06 @ 18:43:34
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag jobbar på ett men tiden rinner iväg ;)och fantasin också faktiskt..

2009-08-06 @ 19:04:45
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0