Soool

Det är såå mysigt att vakna upp till solsken varje dag :) Jag har hängt tvätt på balkongen och diskat och har nu på lite mer tvätt. Tvätten tar aldrig slut, bara fylls på :) Det e väl så det ska vara nu ett tag framöver!

Den här dagen kommer se ut ungefär som gårdagen. Dvs, jag donar på här och när Valle tar stödvila så går jag ut och solar på balkongen. Det känns alldeles utmärkt faktiskt.
Han är så himla lugn hela dagarna och det e jätteskönt! Hoppas det håller i sig!

Valles kläder är organiserade så att den storlek han använder är nervikt i en av skötbordets lådor, medan resten finns i en byrå i hans rum.
I förrgår bestämde jag att han ska börja använda 62orna istället för 56or. Vissa av 56orna passar fortfarande, så dem kan han ju använda, men många börjar bli lite små, så nu kändes det som att det var dags :) Och det var så roligt! En helt ny garderob! Varje morgon njuter jag av att sätta på helt nya kläder :)

Alla 50 och 56or packas ner i en låda som Emma och Simon sedan får kolla igenom!

Idag ser han ut så här med outfit vi fått av Mammas vän Anna :)





Nu ska jag ge lite käk åt Vallis och sen gå och sola :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Visst är det kul med babykläder :) Jag shoppar nästan aldrig till mig själv längre..

Och så är jag så nördig att jag gillar å matcha, det tycker Ebbas pappa inte är så kul för han måste alltid fundera så mycket när han ska klä på henne då :) hihi!

2009-08-05 @ 18:03:21
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Terran

Anna Pekkari? Jävla gulliga kläder iaf.. jag vill också ha, fast de kanske inte klätt mej :/

2009-08-06 @ 08:32:48
Postat av: Moa

Vad söt han är!

2009-08-06 @ 09:09:23
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0