Vallis Fisbrallis

Valle har just börjat vakna till liv här i soffan och jag spanar lite teve.

Fotat för ca 30 sekunder sen :)


Brallisen blir helt till sig när mamma busar :)


Idag blir det nog bara solning på balkongen för min del, orkar inte ta mig nånstans och Patrik har vagnen i bilen på jobbet.

Det e så mysigt på morgonen när Valle ska ha mat vid typ 6-7-tiden, för då lyfter jag över honom från spjälisen till våran säng så får han ligga på Patriks sida och gosa med mamsi :) Men imorse började det lukta misstänksamt mycket bajs.. efter en stund gick vi upp och bytte blöja. När jag tvättar som bäst så börjar givetvis Valle kissa och strålen gick över typ hela badrummet inklusive mig :) När han slutade kissa så böjde jag mig mot golvet och började torka...
Då började han kissa igen!! Denna gång i mitt hår! :D Haha, jesus.. Det va grymt fresh! :D

Jaha.. nu börjar han somna lite igen ser jag.. skönt med lite stödvilor :)

Nåja, jag ska gå ut på balkongen en stund nu tror jag!

Ha en bra dag! :)

Bilder från igår:
Pappsi tar en femma medan Valle pratar med mamma :)




Kommentarer
Postat av: Morfars granne...

På översta bilden från den 4 augusti så ser han precis ut som moffa Svenka ...

2009-08-05 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0