Dopsång

Jahapp. Dopet i Luleå gick jättebra och sången gick också jättebra. Det var väldigt uppskattat och då blir man glad :) Framförallt när folk är sådär blödiga, då blir man som extra glad ;)

Jag kanske lägger ut filmen på sången här nån dag :) Är man stolt så är man :D

Dopet hölls i Luleå på typ ett värdshus som var jättefint! www.jopik.nu finns bilder på våra rum å så! Det ligger ute på en ö, så man fick köra över havet (is så klart;) för att komma dit.
Supermysigt iaf.

Enda som inte var så lyckat var väl att jag på fredag fick känningar av foglossningar... huu.. inge kul alls. Var helt förstörd här på kvällen. Vi hade inte packat nåt ännu inför färden på lördagmorgon, och jag kunde inte röra mig upp ur soffan. Låg å pekade åt Patrik vart han skulle gå och vad han skulle göra.
När han försvann ur rummet var jag så upprörd över att jag fick sitta stilla så jag grät som ett barn :) det e inte lätt alltid..
På lördagmorgon var det bättre än dagen innan, men fortfarande inte bra, och det är det inte än heller.
Cilla har tipsat om lite olika åtgärder för att förebygga, så vi får väl se..

Imorgon bär det av till Mödravårdscentralen för att mäta mage m.m. Det blir spännande! Får väl även se om jag måste börja äta järntabletter. Hope not. Magen e inte riktigt sig själv nu ens.. lär ju inte bli bättre med extra järn heller.

Så! Nu ska jag glotta lite television innan bäddtajm.







Good night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vilken fin dopbild... En riktig mästerfotograf :o) Vad roligt att ni tyckte det var mysigt och att ni uppskattade upplägget. Hoppas vi får mäjlighet att åka dit under sommaren nån gång och umgås. Det sägs vara väldigt vackert sommartid där!!!



God natt och hälsa Putte & Valle!!!

2009-02-23 @ 22:40:09
Postat av: André

Äsch... Namnen föll bort!

2009-02-23 @ 22:42:02
Postat av: André

Men va f_n!!! Jag menar ju namnet!!! Mitt namn alltså... Trött jag blir!!! Nu god natt ZzZz

2009-02-23 @ 22:42:59
Postat av: Therese

Hej Älskling! Hoppas allt är bra med dej, trots att räkan ställer till det :) Spännande att höra dopsången, vad sjöng du? Usch.. Jag längtar efter er. Puss

2009-02-24 @ 09:39:15
Postat av: emma

mysigt med dop! Hoppas det var fint, det var det förmodligen.. Trist med foglossningar, men tänk vad du får ut av det sen, är det inte underbart? :)

2009-02-24 @ 15:58:35
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0