Piteå

Så!

Vi överlevde färden och är framme hos bror.

Det här blir ju då egentligen inget riktigt inlägg, mest bara en kooort statusuppdatering ;)

Imorgon ska jag och Lottis mammas man repa lite inför sjungandet på Edvins dop. Det blir nog bra tror jag bestämt!
Det blir även att springa lite på staden, det kan man ju inte missa när man ändå är på plats.
Det skulle vara kanon att hitta en par mammabrallor då jag känner hur jag börjar växa ur de jag har.

Ja! Det är nog enda planen för dagen som jag känner till iaf.

Nu känner jag hur tröttheten tränger sig på.. ungen i magen verkar pigg iaf.. :)

God natt alles! ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Nu tror jag att jag gör rätt :) Kul blogg du har, nu har jag hittat hit, läser varje dag nu mera, trots mitt lilla intresse för internet livet. Fina bilder också :)

Kram Cilla

2009-02-08 @ 21:02:17
Postat av: Anonym

Hej!

Nu tror jag att jag gör rätt :) Kul blogg du har, nu har jag hittat hit, läser varje dag nu mera, trots mitt lilla intresse för internet livet. Fina bilder också :)

Kram Cilla

2009-02-08 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0