Pizzabak

Idag tog vi tag i en handling på Obs. Mycket skönt att ha det bortgjort för en tid fram.
Vi köpte även en Ben & Jerry glass.. på Olles initiativ :) Bohemian Rasberry vart det och den var, som Olle sa, en riktig hit!

När vi kom hem satte jag igång att tvätta och sen påbörjades degbakningen till våra hemmagjorda pizzor :) Yeeah! Det blev så gott så nu sitter jag här och har såå ont i magen.. hojj.. kunde inte riktigt hejda ätandet kände jag :)

Mitt i allt pizzande och pratade säger Patrik "Naannaaninnaa (nynnar)... Nog är livet ganska bra ändå". Jag "Vadårå?" Han "Ja, men att man får dela livet med nån man verkligen älskar..".
Wiieee :D Raring :D Sånt gör verkligen hela veckan för mig :) Magen bara hoppade kullerbyttor, och det var inte bejbisen ;)

Japp! Nu ska jag krypa ner i soffan en stund med P och kramas innan Grey's säsongen drar igång med sitt första avsnitt!

Patrik alltid nära hjärtat ;)


Kommentarer
Postat av: emma

gott med hemma gjord pizza, det är faktiskt ofta nästan pyttelite bättre än köpe pizza.. =) Hoppas bebben mår bra i magen och att ni får en bra helg i piteå... kram kram

2009-02-19 @ 11:42:36
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men hojja.. jag dör, mitt arma hjärta smälter! Jag ska också få ha lite looove för en gångs skull, Fredric är på väg! Känner mig så pirrig att jag nästan blir lite nervös!

2009-02-19 @ 18:28:40
Postat av: Caroline

Det var jag som skrev ovanstående inlägg..

2009-02-23 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0