Ingenting vettigt alls

Jag har verkligen ingenting vettigt att komma med denna sena timme.

Patrik har somnat gött på soffan här breve, och jag har dödsångest för att klockan e så sent. Ville bara göra en liten uppdatering såhär på kvällskvisten (har ju lovat Julia..)

Nästa vecka ska vi till MVC och lyssna på bejbisens hjärta. Hoppas till gud att det låter finemang.

Det är verkligen otroooligt skönt att det är Patriks syster som är våran barnmorska. Att kunna ringa henne när som helst är priceless. Även om man inte ringer hela tiden och frågar saker, så är det grymt värt att kunna göra det när det verkligen behövs.. och bara vetskapen gör ju en lugnare.

Idag pratade jag med en vän som e pregnant, och hon har känt sparkar! Va i hellvvv... va e det för orättvisa egentligen? Det e förjäkligt rent ut sagt.. jag väntar så spänt på de där sparkarna så att jag tror att allt e en rörelse, och så visar det sig att det var typ rännebajja eller nåt annat. :-) Hehe.

Det går rätt bra utan snus nu känner jag, behöver inte lika mycket annat som substitut som jag gjorde till en början. Men det e fortfarande jobbigt.. särskilt när Putte öppnar dosan och sprider the wonderful doft i hemmet ;)

NÄ! Nu måste jag verkligen kissa. Paniken sprider sig.

Gonatt!  ♥
/E


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det måste du, försöker lura hit henne varje dag med att slänga en massa pikar i ansiktet på henne om att jag inte får ta mig någonstan och att hon ska ha dåligt samvete som inte kommer och är med mig 24 timmar om dygnet! Men det funkar ju så där bra! Men hon skulle kanske dyka in i morgon så om du har tid så följ med. Annars lär det väl bli så att du får säga åt henne att nu åker vi till Jennie! =)

2009-01-13 @ 23:22:39
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det måste du, försöker lura hit henne varje dag med att slänga en massa pikar i ansiktet på henne om att jag inte får ta mig någonstan och att hon ska ha dåligt samvete som inte kommer och är med mig 24 timmar om dygnet! Men det funkar ju så där bra! Men hon skulle kanske dyka in i morgon så om du har tid så följ med. Annars lär det väl bli så att du får säga åt henne att nu åker vi till Jennie! =)

2009-01-13 @ 23:24:47
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det måste du, försöker lura hit henne varje dag med att slänga en massa pikar i ansiktet på henne om att jag inte får ta mig någonstan och att hon ska ha dåligt samvete som inte kommer och är med mig 24 timmar om dygnet! Men det funkar ju så där bra! Men hon skulle kanske dyka in i morgon så om du har tid så följ med. Annars lär det väl bli så att du får säga åt henne att nu åker vi till Jennie! =)

2009-01-13 @ 23:25:23
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det måste du, försöker lura hit henne varje dag med att slänga en massa pikar i ansiktet på henne om att jag inte får ta mig någonstan och att hon ska ha dåligt samvete som inte kommer och är med mig 24 timmar om dygnet! Men det funkar ju så där bra! Men hon skulle kanske dyka in i morgon så om du har tid så följ med. Annars lär det väl bli så att du får säga åt henne att nu åker vi till Jennie! =)

2009-01-13 @ 23:25:28
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kan hända att du fått ett gäng liknade kommentarer från mig men det är nå strul med datorn. Sorry!

2009-01-13 @ 23:26:19
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för detta upplyftande inlägg så här efter en tråkig skoldag "rännebajja", haha!! :) Kram kram

2009-01-14 @ 13:17:08
Postat av: Magnus "Stålis" Stålnacke

GRATTIS! Det vackraste som finns är en mamma med ett barn i magen! Det är liv...som är på väg ut! Grattis än en gång.

2009-01-14 @ 19:03:04
URL: http://magnusstalnackes.blogg.se/
Postat av: Lisso

Hihi, jaaa, det är så svårt att skriva när det inte händer så mkt mer än jobba, äta, sova, kolla TV.. ja, du vet, vanliga vardagen :)

Ja, du har verkligen ryckt upp dig med bloggandet ;)

2009-01-15 @ 06:39:51
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: emma

Kul med mycket bloggande.. =) Jag höll på att spotta te på simon när jag läste om rännebajjat.. Jag är grymt lättroad! Hoppas du ahr det bra. kram

2009-01-15 @ 10:34:27
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0