Kläder å små skitungar :)

Vad glad jag blir att det blev sån bra respons på förra inlägget! Det trodde jag inte! :) Tack för alla kommentarer!

Idag kan jag tyvärr inte riktigt bjussa på samma kuliga bilder, men det blir några andra. Lite bejbiskläder ;)

Svärmor fynda på Lindex. Body och en babyfilt (större än på bilden så klart:)


Jag och P fynda på Lindex


Jag och P fynda mer på Lindex :)


Jag och P har köpt på Barn o Tonårsshopen


Barn och Tonårsshopen igen :) En klar favorit :)


Varsågod Moa ;) Du måste också skärpa till dig med inlägg. Grymt snål måste jag säga :)

Vad mer har jag att säga?
Det enda jag har i huvudet för tillfället är barn. Och inne på det ämnet kan jag meddela att jag lagt på 5kg för tillfället och jag har gått 5 månader och 2 dagar. Får se var det slutar detta.

Ska bjussa på Abbe också :) Min skitgoaste och gullepruttigaste kusin :D Mosters unge.


Så mysig är han.
När han hälsade på sist och var påväg hem så ropade jag åt honom "Hejdååå Babbee, ha det braa, lycka tiiill, gå försiiktiigt!"
Då kom han tillbaka in i vardagsrummet och sa "Lycka till!.... Jag älskar dig."
Min hjärteskit :)


Nä. Nu ska jag sträcka på ryggen lite i soffan. Den värker efter datorstirrande hela dagen. Borde kanske egentligen inte fortsätta med det direkt man kommer hem.. men vafan.. :)

Ha det bra!

/E

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill minsann också skaffa en liten jäkel snart. Snacka om att man levt mitt upp i det nu när man varit hemma, nästan så man misstagit sig själv för att ha en på utsprut.. :D Gonatt hattifnatt

2009-01-12 @ 21:00:11
Postat av: Bror & Lotti

Go'kväll shop-o-holics :o)



Vilka fina kläder ni köpt till Valle... Ni är verkligen ute i god tid, men det är ju roligt. Lotti kommenterade just att hon oxå önskade att jag kunde följa med och shoppa åt lilla gubben.



Får väl erkänna att jag inte lagt ner särskilt mycket energi på den fronten... Men jag har som inte hunnit med riktigt... Hon är ju lika snabb som du/ni. Helt plötsligt kommer hon bara hem med tretton påsar från stan :o)



Lotti har oxå hittat till bloggarlivet och lagt uppen matblogg. Hon började i eftermiddag, så den är fortfarande under konstruktion. Men titta gärna in där och kom med förslag och idéer!!!



Nu är det god natt för idag!!! ZzZz

2009-01-12 @ 22:38:04
URL: http://lottijohansson.blogspot.com
Postat av: Bulan

Så fina kläder, man blir riktigt avis på att ni snart har en liten en att sniffa på hela dagarna! Mys! :) Nu har jag skrivit två kommentarer på en dag, det är bra statistik! Haha. Kram och ha det!

2009-01-12 @ 23:17:52
Postat av: Jennie

Gud så roligt att du uppdaterar mer aktivt. :)

Har så tråkigt dom få minutrarna som jag orkar sitta uppe så jag fördriver tiden med att läsa bland annat din blogg :) Den förgyller min tillvaro.

Jag hade också en period då det bara var ungar i skallen, men den gick över och nu när alla får sina barn så har den kommit tillbaka. Vill också ha min baby nu! Du måste komma och kolla vårat nya hem och jag måste få se din mage live =) Kram*

2009-01-13 @ 16:05:09
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gud så roligt att du uppdaterar mer aktivt. :)

Har så tråkigt dom få minutrarna som jag orkar sitta uppe så jag fördriver tiden med att läsa bland annat din blogg :) Den förgyller min tillvaro.

Jag hade också en period då det bara var ungar i skallen, men den gick över och nu när alla får sina barn så har den kommit tillbaka. Vill också ha min baby nu! Du måste komma och kolla vårat nya hem och jag måste få se din mage live =) Kram*

2009-01-13 @ 16:06:30
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack kära kära du!

:-) Min dator är helt kaputt så det blir inte någon update förrän någon (Micke) fixar till den. :-) Ha det gott, vi ses snart förhoppningsvis. Moa

2009-01-13 @ 19:06:13
Postat av: emma

vad mysigt alla barnkläder.. =) Magen var också gudomlig.. =) Hoppas att allt är bra, kram kram

2009-01-13 @ 21:20:48
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: pappa

Ja det gick ju kanonbra på dopet, och då tänker jag på ditt sångframträdande. Men lite trist är det ju när artisten sitter istället för att stå.

Mamma har åkt till Happis så nu blir det party s

Ha det !

2009-02-27 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0