Lördag och städning

Idag har vi verkligen grejat på med dammsugning, tvättning, strykning o annat. Puh!

Igår var vi förbi på ÖB och hittade svart vaxduk, och vi har ju pratat om att måla vårt köksbord svart, så istället köpte vi vaxduk och häftapparat. Det var bara att börja greja när vi kom hem :)
Det blev över lite vaxduk också, så jag kunde inte låta bli att vaxa lite på väggen också.. ;) Hehe. Får se hur länge man orkar ha sådär. Bara att plocka bort sen :)


Ska även passa på att visa mina tabletter. Det är de bästa tabletter jag testat hittills! De är jättelätta att torka av och blir inte fläckiga eller fula. Skitbra.
Finns på Hemtex.


En till bild i köket.


Nu har Putte somnat här i soffan.. hojja.. Vi som ska börja med maten :)

Sara var förbi häromdagen med presenter, wiiee :) Jag gillar presenter. Speciellt bejbispresenter. Hon hade verkligen gått lös :) Men allt var jätterart så det gjorde inget :D









Denna var en klar favorit för mig :) Kul med lite gulligt mönster.


Detta är en pyjamas med ett litet gosedjur uppe vid halsen som man sen klipper bort :) matchigt ;)


Jag och Putte var å handlade på OBS denna vecka.. så försvann P och helt plötsligt var han tillbaka med dessa goingar, så de fick följa med hem :)
Kul att han e engagerad :D


Ja, det var de bilderna! :)

Jag börjar bli hungrig känner jag.. kanske man skulle äta pitepalt. Det vore gott.

Jag kanske återkommer senare ikväll, vi får se! Om inte, så gonatt! ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Bror

Hallå där... Fasen va fina kläder & coolt köksbord och vägg :o) Att du är en sån pysslare!!! Imorron hoppar man på tåget upp till stan. Blir en tuff vecka med många timmars arbete. Men samtidigt kul att komma upp igen!



Nu ska jag ta och packa det sista och sedan hoppa isäng. Vi ses väl hos mor & far imorron antar jag!



Natti natti

2009-01-17 @ 22:43:57
Postat av: Johan

Shit ni börjar få de riktigt fint där nu. Nog för att den enda gången jag såg eran lägenhet var när ni flyttade in :P Synd att jag och Alexandra inte hann komma förbi sist när vi var uppe i Kiruna. Får väl ta det nästa gång man är på besök då.

2009-01-17 @ 22:49:17
URL: http://www.Rudlund.se
Postat av: Julia

Vilken bra idé med vaxduken, så fint ni har det! :) Bebisen behöver snart en "walk-in-closet"! :) Kram

2009-01-18 @ 15:51:58
Postat av: emma

Vad fint med vaxduken och alla barnkläder är ju helt bedårande.. =) Gillade den brun oranga väldigt mycket. =) Hoppas ni haft en bra helg!

2009-01-18 @ 17:08:18
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: André

Jag lyckas då kommentera Lottis blogg... Märkligt att in du kan göra det!?!?

2009-01-18 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0