Sunday, bloody sunday

Så äre. Idag är det Söndag.

Jag ska snart hoppa i duschen så jag blir människa. Ska iväg till Patriks mamma sen en sväng.. hon har tydligen köpt nån present.. Jag e grymt nyfiken :)

Jag måste säga att jag drar mig lite för veckan som kommer.. jag vet att den e fullsmockad med möten hela dagarna och förmodligen lite för mycket att göra för att hinna med inom ordinarie arbetstid. Lär väl märka hur långa dagarna blir.

Hujj.. P kollar Smärtsamma smällar på teve. Nu visar de hajattacker.. huga.

Planen för idag är väl också att plocka undan julen. Det känns lite tråkigt. Känns inte som att den fått vara framme tillräckligt länge. Normalt sett känner jag precis tvärtom, men inte detta år. Könstigt.

Nä. Nu är det skärpning! Duschen väntar.

Hej!

Italy - Bror, Jag, Patrik, Pappa


Dinner


Jag, Lotti, Patrik


Turisterna Patrik o Elin ;)


Förlovning 12/5-08


Jag är din

Kommentarer
Postat av: André & Lotti

Har ni inte städat undan julen förrän nu. Det gjorde vi i början på veckan. Jaså, en present... Vaffö dådå? Vaffö gör hon på detta viset!? :o)



Vi håller på att göra renskav på japanska... Undra just hur det smakar, men vi får väl se!!!



Ha det & hälsa!!!

2009-01-11 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0