Ångest

Åh vilken ångestdag. Valle ville inte sova igår på natten, så jag var heeelt slut när vi vaknade först vid 11 och sen vid 12. Patrik steg upp, men inte jag.. ååååh vilken ångest. Jag avskyr att sova länge! Somnade om och sov till typ 14-14.30. Usch.
Jaja.. Jag låssas som att den här dagen inte hänt :) Det funkar säkert.

Nu sitter P iaf och skär grönsaker till vår marinerade kyckling och Valle tar en powernap i babysittern. Det är käkadags för honom, är 4 timmar sen sist.

Ikväll kommer Terran förbi och imorgon tror jag att det blir Laxforsen på dagen och Sara kommer förbi på kvällen.

Nu blir det byta kissblöja och fixa lälling :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0