Besök

Idag har vi haft besök av Henke, Emelie och Dessan. Och Melker så klart :D Han e gosig han.

Melker och hans underbett ;)


Vi bestämde att det blir tacos hos Dessan imorgonkväll och grillning hos Cilla o Mange till helgen i Laxis. Det blir mysigt :)

Henke o Valter kelar :)


Sen fick Valle mysa hos pappa :)


Tänk att Patrik börjar jobba snart.. galet..
Jag har jättesvårt att föreställa mig att jag ska vara ensam varje dag. Det känns ungefär som att det är så här vi ska leva nu. Hela familjen hemma eeeevery day :D
Det går säkert bra, men just nu känns det avlägset att vara alena me Vallis varje dag.

Valter tar en stödis på soffan :)



Jag blir nog tvungen att kapa av håret rätt bra, så typ nåt sånt här kan det sluta med.


Jaja. Nu film kanske!

Kommentarer
Postat av: Moa

jo, klipp så! fintsom fasen

2009-07-23 @ 10:46:52
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Mycket bra val! Jag hade också velat ha den frillan :)

2009-07-23 @ 20:19:04
URL: http://Snadrajackochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0