BVC & Besök

Idag har det varit håll igång.

Vi hade tid på BVC på dagen, och där fick vi veta att Vallis hade gått upp ca 200-250gram och blitt ca 1cm längre :) Vikken kille!

Väl hemma lagade vi mat (GI-kost numera. Det blev kycklingfiléer i gorgonzolaostsås med grönsaker) och inväntade sedan besök.

Maten


Therese, Caroline och Anna kom förbi, och även Moa dök upp med sin bebis Meja. Så vi blev några stycken :) Det var roligt!

De har stuckit härifrån vid typ 00 tror jag. Nu har Putte satt sig vid Xboxet en stund och Valter vilar på soffan.

Imorgon kommer eventuellt Sirpa förbi och hämtar min gamla soffa som hennes son ska ha när han flyttar hemifrån. Det blir bra, lite pengar skadar aldrig :) Sen får vi se om vi kanske sticker iväg till Laxis och hälsar på hos Tommy.
Jag tror att Patrik e lite sugen på att fiska, det e nog det som lockar :P

Nå! Nu ska jag kila vidare in på facebook en stund innan bäddtime.

Gonatt!

Mamsi o Valle myser på i soffan under stödvilan idag :) Valter ser lite tilltryckt ut, men han verkar trivas :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej då inte är jag orolig eller så. Men man har hört

skräck berättelser och så.

Nej då, de kommer att gå bra, bara man själv är

inställd på de så =)

2009-07-03 @ 05:04:18
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker det ser ut som att han har det helmysigt! :)

2009-07-04 @ 00:45:36
URL: http://sandramadelenejohansson.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ni ser ut att må bra allihopa.

Soliga hälsningar från Kall.

kram

2009-07-05 @ 10:07:23
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0