Lindex, fiskerea & JC

Ja. De ställena blev besökta idag.

Patrik hittade flugfiskespö m.m. som han givetvis skulle ha.. hujja vad hemskt det är att lägga flera tusen på sånt som man själv inte förstår :) Haha, livet är hårt med gemensam ekonomi :P

Sedan bar det av till JC. Jag skulle inte dit egentligen.. meeeen.. en snabb titt kan man ju alltid ta. Därifrån följde 2 tröjor, en kjol och en halsduk med hem.

På Lindex vart det pympisar till Valle för det behövs verkligen ett ex antal om vi ska slippa tvätta konstant och vi hittade också lite tjockare sockar nu när det börjar bli lite kallare ute. Och så ett par tossar :)
Hårfärg tog jag även från Lindex, så ikväll får vi se vad det blir av det..











Urvalet är ju inte fantastiskt på Lindex direkt, men jag tog det som fanns. Vi får speja lite mer i Piteå.

Bilder från igår

Emelie o Melkan myser :)


Melker sömntuta


Stilig i kläder som tant Moa har köpt :)


Idag

Valter o Mamma


Valle o Mamma myser :)


Jaa. Om man skulle orka ta itu med hårfärgning och ögonbrynsfärgning.. Känner mig så trött, men det är väl lika bra att sätta igång och inte tänka så mycket.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Moa

Den oranga pyjamasen var väl tjusig!! Så nu har gossen blitt större, strl 62 minsann. Meja har gått över på 68, vart ska det sluta med våran lilla knubbsäl. ;-)

2009-07-25 @ 09:22:31
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0