Moas kalas & Vittangi

Idag har jag och mitt nyaste hjärta varit på kalas hos Moa. Det var jättetrevligt :) Meja bara växer och växer och det gör väl förmodligen Valle också, men det märker jag inte lika mycket :D

Imorgon funderar jag på att åka till Vittangi och kolla fotbollsmatcher. Det vore skojjigt. Har inte fått grönt av Patrik än, så jag vet inte om han vill följa med men.. vi får väl se.. :) Annars snor jag kanske med mig Valle och introducerar honom för sport :P Pappa skulle eventuellt också in från stugan.
Men som sagt.. får se om jag orkar med utflykt. Lite jobbigt är det att tänka på att köra bil, usch. Och ändå är det inge långt.. but still.

Jaja.

Om man skulle kolla en film kanske? Ja, jag tror det.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0