Falsklarm?

Hojja. Vad less jag blir.. tror jag..

Imorse innan 8 när jag gick upp och kissade var allt helt vanligt. Jag kissade och torkade mig.. och precis när jag torkar mig så bara rinner det ner nån vätska över handen, och det var inte så lite heller.. men jag kände inte heller att jag kissade.. very very strange.
Jag funderade på om jag inbillade mig och borde gå och sova igen :) Jag tänkte direkt att det är jag som är övernojig. 

Jag ringde iaf till BB och pratade med dem och de hänvisade till barnmorskemottagningen här i Kiruna och sa att de kunde undersöka om det var vattnet som gick.
Jag ringde och fick prata med Cilla :) Det var ju lägligt. Vi har iaf nu kommit överens om att vi avvaktar lite för att se om det fortsätter sippra ut under förmiddagen, för om det gör det så ska vi till BB.. Och om det slutar så får jag ev åka in till sjukan här och göra gynundersökning för att se om vattnet gått eller ej.

var det med det. Tröttsamt om det bara är falsklarm.. man hinner ju hoppas! Ja.. vi får väl se vad som händer under dagen! Ni lär väl märka om jag försvinner spårlöst.. :P

Ha en bra dag så hörs vi (kanske) på några timmar!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Spännande!!

Verkar vara nära nu,

kram och lycka till!

2009-06-03 @ 09:59:21
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se
Postat av: Cecilia

Nu händer det nog... :) Lycka till! Snart får du snusa bebis!

2009-06-03 @ 11:46:35
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vad spännki! Hoppas det börjar vara på gång, jag följer med spänning som typ resten av halva Kiruna tror jag ;D

2009-06-03 @ 12:32:11
URL: http://msomimarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0