Färjan vs Film

Jaha, jag trodde att jag skulle få slå på en movie och dega i soffan.. men nä.. Patrik råkade se att Färjan var på teve, så då var han tvungen att kolla.. :) Attans. Jag får vänta en stund då.

Idag har Simpe o Emma vart här på kaffe, det var trevligt. Men givetvis kunde de inte ringa på vägen från byn utan ringer istället när de kör in på gården typ.. Suck. Jag såg ut som en smutsig gris :) Nåja, så kan det gå.

Undra om bebisen kommer inatt..
Det hade varit häftigt..
Jag fantiserar mycket om hur hela scenariot ser ut när värkarna sätter igång.. 
E det mitt i natten?
Vad säger mamma när jag ringer?
Kommer vi ihåg att ta med BB-väskan?
Vad säger Patrik när jag väcker honom? Han lär ju yra järnet.. :D hehe..

Jaja.

Idag har jag iaf haft ännu en städdag. Som vanligt :) Dammsugat hela läggan, städat tossi, putsat speglar, diskat. You name it.
Imorgon ska jag dammtorka efter jag varit hos Cilla på MVC.

Hörs imorrn! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0