Frågeri frågera

Jag är trött, riktigt trött. Imorgon är det Let's dance! Wieee! :) I love Magnus Samuelsson :)

Imorgon blir det storhandling efter jobbet. Slutar vid 1 tror jag vi gör.
Jag har minsann bokat våran bastu färdigt till lördag också. Det blir myspys.

Idag lurade jag min sambo att följa med på Hemtex genom att säga "Jag går bara direkt till höger på Hemtex, och inte runt nån annanstans i butiken! Och jag kommer bara att köpa nånting för MAX 100kr!!"
Det var svårt. Men det var det värt.
Fick hem ett par handhanddukar till tossi. Jättefina :D Men jag hade velat kolla mer....
Kompromisser behövs ibland.

Här har ni lite krafs:

1. Vilken svordom använder du mest? Oj.. de haglar rätt friskt allihopa med jämna mellanrum. Har temperament som en Italinos.
2. Äger du en iPod? Ja, en rosa som jag fick av Patrik :D
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.00 piiip.
4. Hur många resväskor äger du? Typ 3.
5. Använder du flip-floppar? Nej. Hate them.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? OBS
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden. Är inge grym på å fota.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Beckfilmen som var i söndags.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? En väninna.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket jag vinner.. Ögonoperation.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja gud. Inte minst jag själv.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä gud.. inga preparat. Ligger en hel natt och stirrar om det behövs.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen CD-spelare.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Johnny Cash
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jo, mamma. Säger inte.
16. När var senast någon stötte på dig? Vet ej. Nån månad sen typ.
17. Vad åt du till middag senast? Pizza idag. Grrrym.
18 Använder du huvtröjor? Sällan, men det händer.
19. Kan du vissla? Ja, på många olika vis.
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa. Mitt i Antikrundan :)
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag åker absolut ingenting, är livrädd för allt.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Givet.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Men Moa.. inte postnr... 0980 ;)
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jorå.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tiny
26. Hur många syskon har du? Ett stycke storebror André
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Naä
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
29. Äger du några popband t-shirts? Nej
30. När flög du senast? Till Italien i maj-08 :) Been a while.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
32. Läser du för skojs skull? Ja
33. Pratar du några andra språk? Engelska
34. Diskar du din egen disk? Ne, vi har diskmaskin
35. Har du gråtit offentligt? Har väl hänt
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Både och
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, men ofta
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo, tatueringar, men det får vänta.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nä gud va old school
40. Kan du kasta macka? Sjoo
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
42. Vad har du med dig in på bion? Kanske en påse snarra, men vet inte för jag går aldrig.
43. Vem är din favoritlärare och varför? Bengt Sakari.. men gud.. jag kommer inte ihåg hur hans efternamn stavas.. strunt samma.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
45. Vad har du för väder? Rätt mörkt nu, är ju kväll. Men solen har varit framme hela dan.
46. Har du en blogg? Jupp
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet (Komvux)? Ensemble
48. Gillar du att flyga? Hate it
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Lättsamhet
51. Vilken är din favorit drink? White russian el Mamma Muu
52. Gillar du din boende-situation? Ja definitivt, kunde inte va bättre just nu
53. Vilken är din mammas hemstad? Vittangiby
54. Din pappas hemstad? Kiruna.. all tid spenderades dock i Vittanche
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minimum 5
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Lite olika, men oftast är det ett jäkla spring känns det som.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ne
58. Vilken är din favoritfrukt? Apelsin eller Honungsmelon
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25.. hujedamej
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? über
62. Tror du på liv på andra planeter? Nej
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En gubbe som höll på att köra på mig på FK-parkeringen idag. Blev rädd, arg och slutligen lessen.. måste skydda magen.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Någon gud finns inte.
65. Vad var det senaste du åt? En polly
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Olika
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Det var Pappa och André som bestämde.. förslag från det blå.
68. Gillar du senap? Ja
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Brukar inte säga nåt särskilt. Känslan går över relativt fort. Sällan känns allt svårt.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Någon ettrig, diskussionsbenägen stackare
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
73. Tycker du om att krama folk? Nej, inte folk, bara nära och kära.
74. Skulle du säga att du är trendig?
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Flera säkert
76. Tycker du att du är attraktiv? Jo hyffsat, framförallt känner jag mig fin just nu i livet.
77. Vad är du allergisk mot? Naathing
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Aldrig
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning. Wilfred säkert.
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Emma, Jennie, Karin, Lisso



Här är ett smakprov på Italianoshumöret!
Försöker förklara för Patrik hur man fotograferar på absolut bästa sätt. Jag är inte nöjd med hans foton! :D Haha!
Så jävla typiskt mina Hitler händer vevandes på ett hotfullt sätt. Gud vad jag skrattade när jag såg! Som en domare i nån väldigt viktig sport!

Att han tordes fota under utbrottet... han hade kunnat åka på en verbal snyting.


Gonatt och ha det bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag är blåst.

2009-03-14 @ 15:16:53
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: emma

Nu ahr jag svarat på frågorna, roligt! Hoppas du hare bra, kram kram

2009-03-18 @ 18:36:41
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0