Helgen som varit

Fredagen bestod av myskväll med Tacos, Let's dance och Patrik. En perfekt kväll alltså :)
Det var så länge sen vi åt tacos och då är det ju så där riiiktigt jäkla gött.

Igår, lördag, hade jag och Patrik samt Sara och Peter bestämt att vi skulle ta en tur ut med skoter till Ädna. Vi hoppade ur sängen 8.15 och började koka varm choklad m.m. som skulle me i ryggan.
Givetvis blev det så (som det alltid vill bli till första turen på säsongen) att jag inte hade nån koll alls på var mina "vårkläder" höll hus. Då syftar jag på ullsockar, underställ, skoterglajjor m.m.
Vart ett jäkla sökande och stressande.. tills det visade sig att Sara höll på med samma sak på andra sidan väggen i lägenheten breve :) Hehe.. Tur att man inte är den enda.

Vi kom oss iväg iaf och solen stråååålade! :) Men jag måste säga att man bedrar sig fortfarande lite när det gäller vädret.. det e oerhört vackert, men inte så jättevarmt ännu faktiskt. Får vänta lite längre innan det blir vårvärme ute.

Jag och Sara, med bil, mötte upp Patrik och Peter, med skotrar, på Ädnaparkeringen och packade på ryggsäckar och liggunderlag + hundar och drog iväg. Jag fick Naima i famnen bakom Patrik och Leia låg hos Sara bakom Peter.

Här är vårt nytillskott i familjen :)


Dynan med handtag som syns på bilden är avtagbar, så den är bara där när jag ska åka med :)


Naima


Naima o Leia


Patrik sitter och kämpar tillsammans med Sara för att få igång elden :)


När vi kom hem från Ädna så var jag in till grannen en sväng (Sara :) och så råkade jag se deras förvaringssystem inne i klädkammaren. Hon sa att det var Elfagrejer från Coop! Ååh! Jag gillar förvaring. Trådbackar å andra bra-a grejor :)
Jag bestämde att jag och P drar förbi där en sväng efter vi bastat.

Iväg till saunan och koppla av en stund. Bastun som för övrigt är nyrenoverad :) Nice. Patrik fick sprätta sin iskalla öl och jag fick titta på...... >:-) Damn.
Nåja. Stressa in i lägenheten för att mäta vilka storlekar vi ska ha på förvaringen och sen hinna iväg på Obs (jag gillar inte att skriva Coop..).

Vi hittade de trådbackar som vi sökte och de är nu ihopsatta på plats. Satte även upp några mindre behållare på dörren. Inge bra med hål... men vafan.. :) Vad gör man inte?


Har även förvaringsbackar sen tidigare på golvet, samt förvaring som man hänger upp.


Det klart man måste ha nån tavla hängandes på väggen även i skrubben :) Mycket trevligare.


Patrik jobbar UH-stopp på KA3/KK4 från idag och en vecka framåt.. blir lite ensamt, men det får gå =/
Jag ska roa mig med att fortsätta organisera här hemma och sen åka till Ullis. Hennes man Göran ska kolla på min motorvärmare i bilen som inte riktigt vill fungera som den ska.

Nä! Nu har jag suttit här för länge. Ska äta lite gröt nu! :)

Ha en bra söndag! Solen skiiiner! :D

Kommentarer
Postat av: André

Wow...Värsta fina skrubben!!! Skojtern var inte heller så dum ;o)

2009-03-02 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0