H&M

Wiiee!

Jag fick mitt H&M-paket igår som jag hämtade idag. Trevligt! :-)

Jag beställde alltså grejer från deras inredningssortiment. Mestadels till gäst-/barnrummet. Sängkläderna och stommen på sängen ska inte få vara kvar.
Tanken är att endast den tjocka madrassen med det vita frottéöverdraget ska vara på golvet med kuddar, gosedjur och filtar. Myys :-)
Där ska vi spendera tid med vår bejbis å mysa å läsa sagor :-)

Gick lös på all världens färger :) Looove it :) 2 fleeceplädar nedan (som inte nödvändigtvis behöver användas samtidigt, men för att demonstrera)


Sängkläderna ska som sagt bort. Men här är iaf en del kuddar och en hund som Mamma köpte till Patrik på IKEA under helgen :)


Ögonen trillar typ ur skallen när man tittar in ;)


Blir säkert bra som lekrum en dag :) Färgerna går ju alltid att byta ut!

Till sovrummet köpte jag kuddarna och filten nedan. Sovrummet vårat går ju i vitt, grått och svart så jag tror kuddarna blir bra där :) Tanken med pläden är att ge en enda liten färgklick till det rummet, som man också kan byta ut mot annan färg när andan faller på.


Till tossin köpte jag 2 handdukar, 1 hand-handduk och en matta som syns nedan.
De kommer förstås inte användas alla samtidigt.. ;)


Till köket köpte jag vaxduken och kökshanddukarna nedan. Jag har inte orkat sätta dem på plats, för jag tänkte byta gardiner i köket först.


SÅ! Nu räcker det med hemgrejer!
Sara är här och kokar palt åt mig och Patrik. Det blir underbart.. håller på att hungra ihjäl.. :-)

Ha det bra så länge!

Kraem

Kommentarer
Postat av: U

Hejsan hoppsan!



Det var ju en hel massa fint du införskaffat :)

Funderar på att göra en liten beställning jag med.. men, nja jag nöjer mig med gardintyget jag köpte till tvättstugan idag ;)

Ha det gott och klappa maggen från mig! //U

2009-03-04 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0