Lördag

Lördag är det idag ja.

Gårdagen bestod av storhandling som planerat, och sen middag med Let's Dance. Mange rules. Jag vill såå gärna att han ska bli kvar, han gör hela programmet.
Vid 22 var vi i drömmens värld på varsin sida av soffan, och det var lovely :) Fredagar brukar bli så för oss.. hehe.. kliver ju trots allt upp vid 5-halv 6 såå..

Imorse klockan 09 började vi skruva oss i sängen och bestämde oss för att kliva upp och käka frulle. Sen har vi mosat järnet innan vi stack iväg och pantade burkar och sorterade bort alla plåtburkar, batterier, glödlampor m.m. som vi hade hemma.
Skönt!

När vi ändå var på OBS så gick vi in och köpte plastbackar att ha under diskbänken för att förvara battisar å så i. Det blir kanon!

Nu har vi just kommit från saunan och känner oss rena och fräscha :D


Nu stundar matlagning som min käre man donar med, som vanligt. Jag själv ska börja skära grönsaker till maten.
Det blir stekt kyckling och grönsaker i fajitasbröd.
Jonne ska komma och äta här, det blir mysigt :) Nu när han bor granne så måste man ju mamma honom lite :D

Tänkte ringa Mor & Far och kolla om de behöver taxi ikväll i form av gravid kvinna, för de ska på 50års kalas och Patrik ska iväg och spela poker som det ser ut nu.

NU ska jag hjälpa Patrik! :)

Ha det gött!
Slänger in en tröstbild. Har tyvärr ingen särskild bild för denna dag, så det blir random!

Denna visar Tobias och Vilda :) Hon gör ju så.. hoppar upp på ryggen :D


Vilda i min brors ägo :) Lika fin nu som då.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har gått till final i en fototävling så om du vill kan du gå in på http://emelieohlsson.blogg.se/2009/march/finalister-vinn-reflexskarm.html och rösta på bild nummer 4 som är min bild :)

2009-03-15 @ 17:05:35
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0