Runda på la stada

Ja, det vart det idag.

Direkt efter jobbet åkte vi upp på stan för att kika på JCs REA och även ta en kopp kaffe på Brända bara för att. Hittade inget på JC tyvärr, orkade inte söka så mycket.. allt låg ju bara huller om bludder..  :-/

Vi strosade vidare in på Lindex.. känner hur jag dras mot barnkläderna.. :-D
Det fanns en liten REA-stolpe där också, så jag fyndade med mig 2 par byxor för 19:-/st och 4 par sommarstrumpor. Sen vart det kaffe och chokladboll på Brända. Satt fint!

Turen gick sedan vidare till systemet för Patrik och till Lottas för mig. Putte sku köpa en whiskey hem och jag passade på att kika lite skrotgrejer.. sånt där som bara e roligt men kanske inte såå nödvändigt :-)
Fick med mig lite krafs som ögonfransböjare (har inte använt på flera år, blev så sugen på att testa igen!), ny sminkväska, läppglans m.m.

Vidare till Trägga Konsum för en liten veckohandling och sen hem. Putte började efter hemkomst omedelbart att arbeta med att föra upp grejer på vinden som jag sorterat upp igår. Jätteskönt! Nu är det rensat! Gäller bara att ta sig iväg på tippen också nån dag.. Huu vad tråkigt.

För tillfället tar jag en stödpaus från att tvätta barnkläder som jag fått låna av André o Lotti samt Ingela o Joel. Har just satt på en maskin och tänkte nu börja färga håret.. det e mycket nu :-)

Nä! Nu ska jag färga håret innan filmen "V for Vendetta" börjar på teve. Den e helt OK, så vi ska glotta den ikväll.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Råkade hitta till din blogg. Så passar på att skriva hej! Hoppas allt är bra och lycka till med bebisen! Superfin sång på dopet!! //Cecilia

2009-03-06 @ 12:02:44
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan hej, hoppas allt är bra.. =) kul med bebiskläder.. Hoppas håret blev fint.. Ha en bra helg!/emma

2009-03-07 @ 13:05:50
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Karin

Jaa jag menar det den borde ju som duga ordentligt! :) Hoppas du haft en bra helg!

2009-03-08 @ 19:52:21
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0