Slow update

Men här kommer den! :) mot alla odds.

Jag skulle ju så stort laga lasagne till min sambo i fredags, men jag hade glömt en viktig detalj.. Jag skulle ju på After Work med mina kollegor/vänner efter jobbet :) Så ingen lasagne där inte. Han fick äta Bullens Pilsnerkörv istället.

After worken blev trevlig och vi grattade Eva med presenter eftersom hon smugit iväg utomlands och gift sig nyligt :) Kulit.
 
Gamla bilder från resa som vår firma gjorde till Piteå! Fråga mig inte varför vi ser baki flötet ut... :) Camilla, Ulrika och Jag.


Lite mer samlade :D


Hem lagomt till Let's Dance efter After Worken. Svängde järnet till dansen och somnade halv tio :D Hehe.. det är som vanligt.. Nu passade det ju iofs ganska bra i och med att Patrik ändå började kl 06 under helgen.
På lördag övervägde jag att åka till Vittanche och dega hos Mommo o Moffa, men det blev aldrig så. Jag grejade på hemma istället med att vika tvätt å dona.
Söndag däremot hoppade jag upp vid 9 och for till mamma och pappa i stugan. Åkte skoter och grillade under dagen och sedan in till Vittangi och mormor/morfar.

Pappa står och skär kött som ska hängas på tork, och mor övervakar arbetet :) Det ska gå rätt till! Mommo till höger.


Moffa sitter och löser korsord (som vanligt), och surfar lite i samma veva. Och hur stolt är man inte som har en 75 årig morfar som surfar på internet och bl.a. läser min blogg och kommenterar! :D
Det är inte många som kan skryta med en så hipp moffa! :D


Fina dom är, visst? (Gammal bild)


Det blev iaf kaffe och bulla på Vallgatan.. ganska många bullar dessutom.. men vad ska man göra när mommo bakat?!

Till slut började jag iaf dra mig hemåt mot La stada för att laga den där jäkla Lasagnen till Putte :) Den blev fantastico!

Och så givetvis en magbild då :) Dunkel men ändå! Den växer å står i! Vecka 30+0.


Nu ska jag ladda lite inför "Familjen Annorlunda"!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jävlar vilken mage du! Tjusigt.. Snart är det dags. Då ska jag komma och vagga bebben :) Jag har ringt, men du har icke svarat. Du kan ringa när du känner lusten att tala :S Puss

2009-03-23 @ 20:17:27
Postat av: Anonym

Jadu, vi har en cool moffa, det måste jag säga! Lotti diggar honom hårt! Hon brukar kommentera det ibland att han är störtskön för att han är just den han är :o) Nice att åka till stugan och njuta av livet. Själv skottade jag fram grillplatsen och sen gjorde vi upp en eld och stekte souvas... MUMS!!!

2009-03-23 @ 21:40:19
Postat av: Moa

Från när ska du ta ledigt?

2009-03-24 @ 18:19:33
Postat av: Elin

Moa - eftersom jag inte kan skriva i din blogg så skriver jag här..

Jag är ledig från 11 maj. 3 veckor innan alltså. Du då?

2009-03-25 @ 08:03:10
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag ska vara ledig från 1 maj tror jag. Det är min plan. Ska förbi försäkringskassan och fixa med mina lönespecifikationer. Ska du förbi kontoret eller skickar du in allt de behöver?

2009-04-02 @ 20:13:57
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0