Allt å ingenting

Då var det måndag. Igen! Och snart är det fredag... igen!

Tiden går så snabbt.. otäckt snabbt. Nästa vecka är jag i vecka 30.. det är lite obehagligt att det närmar sig så fort.

Fotade en snabbis imorse när jag klev upp ur sängen :) Körde en "kameran-framför-huvudet"-variant :D Men det syns tyvärr ändå att man inte ser riktigt klok ut :)


Och en framifrån


Igår började jag och Patrik storstädning här hemma. Skönt att ha dammtorkning och vaskning och så bortgjort för en stund framöver.
Nu har vi just bänkat oss i soffan efter middagen. Jag har slagit på lite tvätt i tvättmaskinen och i torktumlaren.

På tal om tossiletten.. Jag har måttat å grejjat inne på toa för att se att skötbord ryms dit så småningom. Vi tänkte låna ett skötbord av Cilla o Mange och den ryms enl måtten.
Men nu råkar jag ha hittat ett skötbord på IKEA som jag skulle vilja beställa. Överdelen som barnet ligger på är avtagbar, vilket gör att den sen bara är en vanlig byrå! Fiffig :)


Måtten var dock inte riktigt till belåtenhet tyvärr.. men.. vi får väl se hur det blir. Måste rådfråga mamma :D

* - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * -

Vecka 29
Du: Din bebis kan känna av hur du mår, tex om du är stressad. Det kan därför vara bra att varva ner om du har det stressigt runt dig. Träna gärna avslappning varje dag och lyssna på din kropps signaler.
Bebisen: Barnet mäter nu cirka 35 cm och väger mellan 1 kg och 1250 gram. Huvudet ser inte längre så stort ut i förhållande till kroppen.

Wiiee :) Det börjar bli en riktig människa :)

Nä! Nu ska jag glotta teve en stund!

Ha de!

Jag och Edvin :)


Såhär vart färgningen

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu jävlar syns det att du har en riktig bulle i ugnen.. Ingen liten kanelis heller :D Puss puss

2009-03-09 @ 19:37:50
Postat av: Moa

Din mage är så fin, du klär i den. :-) Jag hade också gärna tatt ett sådant skötbord men vi får aldrig plats i tossiletten med en sådan baluns. Typiskt.

2009-03-10 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0