Driftiga

Ja! Idag hämtade vi spjälsängen och skötbordet.

Skötbordet är på plats, men jag har inte haft ork att fylla lådorna med kläder å så än. Måste köpa in blöjor och grejer också så att det finns klart.

Min bestämda åsikt var att spjälsängen behövde en ommålning, så vi åkte på OBS och köpte vit färg och sen hem för att börja måla.
Jag donade på med målningen medan min sambo grillade på balkongen. Lika gytt vare idag som igår!
Nu står den och torkar.


Bestämde mig även för att måla min lilla stol som jag fått med mig hemifrån när jag flyttade.

Var dock tvungen att sluta nu mitt i allt för jag blev så himla trött i kroppen. Fortsätter imorgon :)


Nu har vi bänkat oss framför teven och ska spana Wipeout! Den är ju underbart kul :)

Hej!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad fint det blir! mysigt! Idag missade vi wipeout, simon packade för fjällen och jag var ute och spårade med tuva.. får kolla på datorn sen.. =) Hoppas allt är bra.. =)

2009-05-03 @ 22:01:13
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ville bara önska er lycka till och hoppas allt går fin fint! Det börjar ju brännas nu.. =)

2009-05-05 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0