Friday

Åh vad trevligt det är att inte vakna upp ensam! Patrik kompade idag så han e hemma med mig :) Det känns jätteroligt att det äntligen är helg. Helg=sällskap :)

Klädesvisningen igår var jättetrevlig med massor av folk och massor av söta ungar överallt :) Jag tror vi var typ 4 gravida också.
Jag och Moa inhandlade dock ingenting. Jag talar nog för oss båda i att man ändå har rätt mycket kläder nu och man lär ju få mer kläder när bebisen föds.. så det känns lite slösigt att inhandla mer just nu. Men det var trevligt ändå :)

Träffade en gammal arbetskompis från Radiotjänsttiden som fått barn för några månader sen. Hon berättade hela sin förlossning i detalj och då vart man nervös.. det var givetvis ett sånt där exempel där hon i princip inte märkte att hon skulle börja föda barn.. herregud. Jaja.. förhoppningsvis missar man inte tecknena :)

Tänk att Moa är beräknad om en vecka! Helt galet.. Jag har iaf 2 veckor kvar.. :) Hehe.. Inte så länge det heller men.. gud va häftigt det ska bli!

Igår när jag packade BB-väskan insåg jag att jag inte hade några bebisbrallsingar i strl 56. Inte bra. Blev döstressad :) Till slut hittade jag nånting som fick fungera som substitut. Ska visa sen vad jag ska ha med mig till BB.

Nu har Patrik rostat mackor till oss, så nu drar jag!

Det verkar bli en superskön dag, så idag blir det grillning! :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Spännande att det snart är dags! Min lilla tjej föddes v.38+5! Alla strl 56 var för stora.. hihi. så det fick bli strl 50 som satt lite pösigt :)

Att föda barn kommer nog vara det häftigaste du är med om! Lycka Lycka till!

2009-05-15 @ 14:19:09
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0