Hemtex

Jaa.. vad vore livet utan Hemtex?

Idag var jag som sagt och sprättade mitt presentkort, vilket var himla kul :) Pengarna verkar dock aldrig räcka till.. jag fick iaf med mig en ny badrumsmatta, gästhandduk, tandborsthållare, flytande-tvålhållare. Allt i turkost! Jag gillar att byta färger på toa när jag känner för det, och då vill jag matcha handdukar med mattor å så. Så nu har jag en ny färg att plocka fram ibland :)

Snart börjar Grey's! Spänki.

Imorgon ska jag och Moa iväg till Johanna och titta på barnkläder. Det blir spännande. Hoppas jag inte hittar nånting att köpa, för då slösas det pengar.. och då får jag lite ågren i efterhand :) Bättre att spara!

Nu ska jag mysa!

Hej hej!

Här är magen vecka 37+2 (i måndags)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0