Sol o grillning

Åh vilken fantastisk dag! Helt underbar sol precis som en riktig sommardag.

Valborg var jättetrevlig i Laxis. Vi tog med oss Jonne också och stack iväg. Det var ölande och eldande med nytt och gammalt folk. Mot natten började jag känna mig lite lätt trött i rygg och bäcken, så vi for hemåt.

Putte o John resonerar :)



Underbar soool på kvällen


En annan detalj som hände var att jag fick för mig att kapa lite lugg. Så jag gjorde det. Det blev såhär.


Igår var en riktig bakisdag (även för mig;) som vi spenderade med pizza framför teven tillsammans med kusin och granne Sara med hennes Pekka.
Sara sku på galej, så det vart en massa fixande o trixande med kläder som hon tog härifrån. Jag kan ju inte direkt ha mina festkläder ändå, så då äre ju bra att nån kan :) hehe. Sen donade vi hennes hår och det bar iväg. Pekka blev kvar här hela kvällen och natten framför Ali G :)

Kusin Sara


Det blev vit kjol och rosa halternecklinne. Fabulöst.


Sara på G iväg.


Idag drog vi iväg till Laxis igen och solade hos Tommy. Heeelt underbart varmt. Förbi en på kaffe hos Pekka o Inga-Britt som var barnvakter till Johannes o Jonathan, och sedan vidare hem. Vi åkte raka vägen och köpte en grill och kött m.m. så att vi kunde grilla på balkongen när vi kom hem.
Det var sååå gott :)

Hansson solar på Tommy gård


Fingrillen :)


Uppdukat på balkongen. Trångt o mysigt :)


NU ska vi glotta lite film och mysa ner oss i soffan. Jag är helt slut.

Imorgon ska vi hämta spjälsängen hos Fammo och även skötbordet hos Cilla o Mange. Börjar känna mig lite stressad nu.. :)

Ha en trevlig kväll! Det ska vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0