Torsdag och Ellen Degeneres

Ja, nu börjar Ellen på teve. Kul. Man får inte va kräsen med televisionen såhär på dagtid..

Ingen bejbis än :)

En dag kvar till helg! Ååh va skönt! Då är Patrik hemma igen! :D Kul med sällskap hemma.
Jag hoppas verkligen att det blir fint väder till helgen, det hade varit super. Idag när man vaknade blev man ju inte överlycklig direkt..
Orkan.

Gud vad lite jag har på hjärtat.. det är ju hemskt. Snacka om att inte mycket händer i mitt liv just nu :) Det e mest väntan.

Det stör mig lite ibland.. att när man träffar andra mammor som frågar när man ska ha osv., så säger de alltid "Ååååh, nu är du döless säkert!".
Nä.. det är jag inte. Jag är inte less på att vara gravid, utan jag längtar helt sonika efter en ny familjemedlem. Det är inte graviditeten och magen jag vill bli av med.
Nåja.. det kanske beror på att vi alla upplever olika saker under graviditeten. Jag tycker ju inte att det har varit farligt och jag tycker inte att jag har nå extrema problem med något, så det är inte heller så att jag håller på att dö av lesshet.
Jag vill som sagt bara träffa människan som lever i min kropp.

Japp! Nu kanske jag ska glotta lite på Ellen..

Här jag satt sängkläderna på plats som jag fick av Mamma (från IKEA), och även spjälskyddet :)







Kom Nu Bejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0