Tråkjul

Bertils kalas i fredags var himla trevligt :) Och förstås en massa människor som jag aldrig sett förr :)

Jag och Therése bänkade oss i hennes gamla flickrum på kvällen och glodde Idol.
Valle fick jordens psykbryt på kvällskvisten. Tror det berodde på endast 15min stödvila på eftermiddagen. Inge bra när det blir så.

På natten när jag skulle hem mådde jag grymt dåligt. Alltså illa. Anledningen var mat, wienergummin, tårta, tårta och slutligen.. tårta. Hujj! :)

Patrik hade haft en trevlig utekväll, och det var ju bra. Vi har inte tordats kolla hur roligheterna påverkat pengakontot.. men vi lär ju märka det förr eller senare. Det får helt enkelt bli senare.


Jag tänkte kanske svänga förbi på jobbet under veckan också! Skulle behöva prata med Eva om när jag ska komma tillbaka och börja jobba igen. Jag ser fram emot det jättemycket! Jobb alltså.
Har tänkt börja i januari och då går Patrik hem på ledighet i åtminstone ett halvår. Det blir kanon! :)


Idag kom jag att tänka på att det snart är jul. Hemska tanke. Är det verkligen bara jag i hela universum som tycker att julen är sämta tiden på året? Det hade gärna fått gå 2 år emellan jularna!
All gemenskap och allt umgänge är jättekul, men allt mörker, röda och gröna färger samt julsånger hade jag gladeligen hoppat över!
(Moa och Tilda behöver inte ge kommentarer ang detta. Jag vet redan:)
Nåja. Det e bara att bita ihop och se fram emot bästa tiden. Nämligen våren med skoter & stuga och sommaren med sol & bad! :)


http://mammasvalle.blogg.se
Säg till om du vill ha användarnamn och lösenord! :)


Nu ska jag börja knåpa på en handlingslista!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Man måste ju inte ha gröna och röda färger. :-P

2009-10-05 @ 09:19:18
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Astrid

Jag håller med dig Elin om julen. Behöver väl inte vara varje år, vart 5:e år eller så... hade räckt.

Kram

2009-10-06 @ 20:08:46
URL: http://www.harptjarnen.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0