Farmen & Marknad

ooh! Det har kommit uppdateringar på Farmen och jag är heelt lyrisk! :D Har shoppat lös och nu är jag fattiglapp. Orkar inte jobba ihop nå mer penki ikväll, så får ta det nån annan dag så jag kan handla ännu mer :)

Idag har Valle varit Rabiat! Vet icke varför, men till slut somnade han av utmattning.. oj oj oj.. Vi har ju haft mina föräldrar här på middag och Valle bara gallskrek hela kvällen.. SÅ jobbigt. Vet inte vad som var fel, kan ju vara en miljon olika saker.

Igår umgicks jag och Patrik med Sara o Lova hela dagen, det var lovely :) Lova är ju en liten prinsessa. Vi knatade omkring på marknaden nån timme och vi hann också med en vända på Lindex samt en fika/lunch på Café Rost.

På marknaden hittade jag Busmonsters stånd! Ååh! Var helt lyrisk även där :P Köpte en turkos mössa till Valle med matchande randig halsduk till. Beställde även ett par knallrosa byxor som det med svart text ska stå Valter på :) Till de brallsingarna tänkte jag ha en svart body, hans svarta döskallesockar och gärna en döskallehalsduk(måste beställa från Busmonster). Det blir nog fint :) Cool kille :P

När vi varit på marknaden och Jennie & Mattis var klar på begravning så gick vi vidare hem till dom och pimplade kaffe till kvällskvisten :) Det var trevligt! Vallis o Lova var lite nyfikna på varann :) Bilder kommer imorgon, orkar inte greja telefon/datasladden just nu.

Vi får se om det blir nån Luleåresa för mig och Moa också. Det hade varit jättekul att surra bejbis hela resan, fråga ut varandra om sov- och mattider och givetvis köpa bejjakläder m.m. :) Det e kul att snacka med nån som också fått knodd i prick samma veva.

Nåja. Nu vidare med annat!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0