Höstkök

Ja.

Igår var jag hemma under dagen och skulle ta en riiiktigt lugn dag med Valle.. men tji fick jag. Han var inte på sitt härligaste humör, vilket var himla konstigt. Lite tjurig så där.
Jaja, jag överlevde ju det också :)

När P kom hem så åkte vi till mina föräldrar och skulle tömma bilarna. Saab 9-3an är nu våran att köra med for ever.. :P Open är fortfarande till salu, och tills den är såld kör Far min med den.

Vi kollade även Idol hos Mor & Far. Jag älskar Idol. Jag kan inte hjälpa att, efter varje avsnitt, tänka "undra hur hårt de hade sågat en om man travat in där". Hemska tanke.

Sen bar det av hemåt vid 22.
Valle sov och vi började städa och göra höst i köket :) Kuul! Man hittar helt plötsligt gardiner som man inte ens kommer ihåg att man har! Lovely!
Så nu hänger höstgardinerna på plats. Vi får väl se om jag ska ha dem, eller om det blir andra, men just nu känns det bra.
Ska fota sen också, men nu ska vi äta. Puttrik har kockat chili con carne :)

Alex & Johan kommer hit om ca 1h och då äre Idol som gäller med snacks :)

Ska uppdatera Valles blogg också med snaskiga news, men det får bli efter maten!
http://mammasvalle.blogg.se
Säg till om du vill ha användarnamn och lösenord! Om vi är vänner på fejjan så skickar jag mail där, annars får du lämna mailadress i kommentarerna här på bloggen!

Go kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill gärna ha.!

[email protected]

2009-09-18 @ 19:17:03
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0