Jätteledsen

Fan också.

Jag känner mig helt nere idag.

Vaknade imorse av ett sms från Barsk på Svensk Fastighet. Vi skulle på husvisning idag som hade blivit inställt för att ägarna har accepterat ett bud som inkommit. Faaan. Jag trodde verkligen att vi skulle bo där.. Jag var så uppspelt över att gå och titta på huset. Allt såg såå bra ut.
När jag läst smset så bara grinade jag huuur länge som helst. Överkänslig kanske. Men det är så jobbigt sånt där. De hus som verkligen känns bra verkar ju inte direkt växa på träd!

Hojj..

Jaja, det är väl bara att försöka bita ihop och fortsätta söka. Jag somnade igen efter jag läst meddelandet och nästa gång jag vaknade så kändes det mycket bättre, men ändå så trist.

Igår somnade Vallis klockan 21 efter sista maten. Jätteskönt. Sen vart det matning 03.30 igen, så han höll sig bra. Jag började igår blanda ut hans mjölkersättning nummer 1, med mjölkersättning nummer 2 som är lite grövre. Jag tror det kan vara en bra grej för att han ska hålla sig lite längre mellan måltiderna på dagen.
På natten sover han alltid, och så även inatt.

Nångång efter 10 har vi vaknat och legat och snackat och gosat till 11, då fick han mat igen och nu ligger han här och bajsar. Vi ska nog ta hand om den där bajsblöjan nu :) Jag hann nästan bli lite nervös igen över att han inte bajsat på några dagar, men nu verkar det komma. Och när det kommer... då kommer det med råge! :) Han har ju som sagt sparat några dagar :P

Om 2h kommer Jennie och Lova och hälsar på och innan dess tänkte jag hinna färdigställa Valles gardiner till barnrummet. Symaskinen ligger framme preppad och färdig :) Få se vad det blir av det.

Imorgon ska jag och Moa ha en planeringsdag för att ev åka på shoppingtur till Luleå. Det hade varit jättekul! :)

Nä. Nu ska jag hinna fixa lite innan Jennie kommer!

Ha en bra dag! Jag kanske ska börja orka blogga lite mer nu igen.. och då följer givetvis bilder också med :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Naw, vad tråkigt men det kommer fler tillfällen till husinköp även om man inte är så lycklig vid ett nedslag. Vilket ösregn, funderade just på hur Lova och Jennie tar sig till dig. Vi ska bara vara inne idag, har varit på coop och shoppat blöjor m.m, det får räcka med utomhusaktivitet. Vi hörs i kväll om morgondagen.

2009-09-02 @ 14:09:01
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0