Sandra

Jag började läsa en blogg för en tid sedan om en tjej som var gravid och var så lycklig över att hennes familj skulle bli 3 :)
Jag blev så glad i mammahjärtat av att läsa den och det kändes kul att få uppleva samma förväntan igen, fast genom någon annan.

Helt plötsligt en dag när jag entrar bloggen får jag en chock. Barnet fanns inte kvar i magen. Alla mammans förväntningar var krossade och hon var jätteuppriven.
Jag blev så himla illa berörd på ett sätt som jag inte brukar bli normalt sett.

Jag kommer ihåg att jag brukade läsa för Patrik och berätta hur det gick för den blivande mamman, och när jag så skulle läsa detta för honom så var jag så ledsen så tårarna bara rann.

Hon skrev ofta inlägg riktade till det förlorade barnet och det tog så ont i min hela kropp att läsa.

Och så starkt! Att dela med sig av medgångar är ju något som förväntas av bloggare, men att kunna dela till alla den otroliga sorg det måste inneburit är en bragd!

* ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~

Livet fortsatte. Både för henne och för mig. Jag fortsatte givetvis läsa bloggen eftersom jag redan fastnat där.

Igår när jag gick in och läste som vanligt.. så berättar hon att de fått en ny chans! :D
Åh vad jag blev lycklig! Jag bara grät och grät och jag ville väcka Patrik för att berätta nyheten!

* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~* ~ * ~

Jag är så glad för er skull. Jag kommer att fortsätta följa er varje dag och jag hoppas att alla dina drömmar får besannas!

Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så mycket, OJ vad fint skrivet! Nu fick du ju mig att storböla Elin! Jag är glad att det finns människor som du, som kan känna empati med andra människor, det ger styrka och energi!



Tack, tack tack!!!

2009-09-28 @ 11:06:27
URL: http://viskablitre.blogspot.com
Postat av: Moa

Vad du är snäll Elin.

2009-10-01 @ 09:16:51
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0