Debut på Coop

Ja. Idag har vi gjort premiären på OBS med Valle. Det gick superbra, han bara sov hela tiden :) Sen for vi till Valters fammo och drack kaffe en sväng.

Väl hemma har vi verkligen donat på. Detta var som första storhandlingen efter vi kommit hem från BB, så det känns verkligen skönt att ha fyllt upp alla förråd ordentligt fram tills nästa handling.
Jag avskyr såna där småhandlingar man gör för att ena dan är mjölken slut och nästa dag är smöret slut och nästa dag är osten slut etc.. Mycket skönare att fylla på allt samtidigt så har man det bortgjort!

Sen påbörjade vi våran städning jag och Puttrik. Valter har slappat i babygymmet och sen på soffan och kollat teve :) Han är en nöjd unge :)

Valle i köket medan mamma och pappa äter middag :)


Valter


Älsklingsunge :)


Lillfis :)


Imorgon tänkte jag och Patrik ta en promenad. Det blir inte desto längre då man inte riiiktigt är felfri i underlivet än, men det tar sig! Helt klart. Men det känns inte som att man är riktigt där än..

På söndag kommer mamma och pappa hem från motorcykelsemester i södra Sverige. Jag längtar! :)

Här kommer en liten video på Valter. Inte såå mycket att hurra för, men ändå :)



Någon som känner sig manad att berätta vem han är lik? :)


Nu måste vi kanske börja bege oss mot bädden. Fast jag vet inte om Valle håller med mig... vi får se..

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Tesse

Herregud vilken söt liten kille ni har!

Måste säga att jag inte brukar tycka många bebisar är söta, men Valter är VERKLIGEN söööööt!



Måste nog säga att han är lite lik far sin :p

2009-07-01 @ 09:42:20
URL: http://nuvilljaghaen.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker han är mest lik dig Elin. Fast det är så himla svårt & se när dom är så små, annat när dom börjar bli typ kring 6 månader eller så... Kan ju hinna ändras en hel del menar jag ;P Men mammas kille ser det ut som just nu i alla fall tycker jag.

2009-07-01 @ 12:17:11
URL: http://marieanundi.weebly.com
Postat av: Anonym

Hej!

Helt klart far sin ^^

2009-07-03 @ 09:42:03
Postat av: Sandra

Vilken sötnos! :)

2009-07-04 @ 00:44:55
URL: http://sandramadelenejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0