3 days to go..

Spännande att se om bejjan kan passa tiden. Snart lördag.

Idag har jag lunchat med Ulrika och Sirpa på stan, mycket trevligt! :) Bara att ha nånting inplanerat var trevligt :D
Sen vart det en runda på stan med Ulrika o givetvis hittade jag grejor.. alltid.. det blev örhängen, linne, 2 boleros, sjal och en tröja till Patrik :) Sen kaffe hemma hos Ulrika. Köket går framåt! :)

Jag har såå grymt svårt att inte köpa kläder att "använda efter bebisen kommit ut" :) Hehe.. väldigt onödigt. Man skulle ju faktiskt kunna vänta..
Ulrika sa till mig "Elin.. det finns nog kvar kläder sen också, när du inte är med barn längre.." VA? :) DET tror jag inte! :D Jag törs då inte chansa, lika bra att bunkra :P

Nu har vi ätit middag för en stund sen och ska väl mest dega på framför teven resten av kvällen. Klockan 21 Grey's!

OooOoh! Kollar Vädret på 4an, och det visar;
Torsdag kl. 08.00 1-3 grader, blåsigt.
Lördag och Söndag 15-21 grader och stor sol! Jaaaa! Det blir sommar igen!

Gud va skönt med fint väder under helgen. Men vi kanske ligger på BB då.. och det är ju faktiskt lite mer värt än sol :)

Jahapp! Det var den enda uppdateringen för idag! Nu vet ni iaf att bebisen inte kommit än ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0