Hipp hipp hurra

Idag fyller min farmor år :) Hurra hurra.
Vi ska dit vid 17-tiden och käka middag och sen fika. Sen bär det av till barnxklädesvisningen hos Johanna.

Idag har jag tänkt packa BB-väskan HELT klart.. men jag verkar inte riktigt komma igång.. hujj. Desto mindre man har att göra på dagarna, desto jobbigare blir det att ta tag i nåt :) Iaf för mig.

I tisdags hade jag och Patrik vår 1-åriga förlovningsdag, men den firades inte (hade ju BB m.m.), så det gör vi till helgen istället. Får se vad jag orkar :) Just nu känner jag bara för att sova heela tiden..

Våra ringar.. :)


Japp! Nu ska jag prata med Olle och äta lunch. Blir makaronipudding från igår.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så spännande att följa dig...snart dags..=) Önskar dig lycka till när det är dags. Skönt att vara hemma och ta igen sig lite innan förlossningen och mammaskapet. Själv höll jag på till någon timme innan förlossningen..Tyckte liksom att det var tryggare att vara på sjukhuset ifall Leon skulle ploppa ut helt plötsligt. Tokigt värre. Nästa gång ska jag vara ledig lite innan iallafall. Ha det gott! Kram Rebecka och Leon

2009-05-14 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0