Lunchinlägg

Ingen bejja än :)

Igår hade vi mamma och pappa över på grillmat och det var kanon. Mamma hade med sig alla grejer som hon inhandlat på IKEA och det var suuperkul att kika på allt :) Jag ska börja dona med det här hemma om en stund, ska bara käka nånting först.
Har klivit upp först klockan 11 idag.. ångest, men skönt. Det var en fruktansvärd natt. Har inte kunnat sova nästan alls, så det blev att strunta i att stiga upp när klockan ringde.

Nåja. Frulle står på schemat nu och sen tänkte jag lägga in nån bild på magen här som nu är i vecka 39+2.
Enligt plan ska jag alltså föda på lördag, och jag hoppas verkligen att det blir som planerat :D Hade varit finfint.

Patrik och mamma har nu officiellt bestämt att jag inte får ringa dem alls under dagarna när jag är hemma, för de har telefonerna med sig överallt och svarar oavsett om de sitter i möte med kungen, utifall att jag ringer och säger att jag har värkar :)
Så nu måste jag alltså börja SMSa när jag endast har triviala saker på hjärtat.. jaja.. kan väl göra derå.. men det är ju så ensamt hemma.. ;P

Ja, nu ska jag käka. Jag återkommer med bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0